Barbora Scherf

vystudovala filozofii a strategickou komunikaci FSV UK. Ve své magisterské práci se věnovala Využití behaviorální ekonomie pro komunikaci české katolické církve k nevěřícím. Pracovala v tiskových odděleních řady firem a institucí, jejím hlavním zájmem je komunikace aktivit Arcibiskupství pražského, vede tým připravující Arcipodcast a Instagram. Je autorkou dvou románů (první vydaný v Euromedii, 2021, druhý vyjde příští rok).

Související akce

čtvrtek
5. 12.
19:30

barokní refektář (vstup Jalovcová 2)

Mediální obraz církve

čtvrtek 5. 12. 2024 v 19.30 hod.
barokní refektář (vstup Jalovcová 2)
*víra

Důvěra veřejnosti v církevní instituce v Česku je nízká. Jaký je mediální obraz římskokatolické církve a jak ovlivňuje míru ne/důvěry vůči ní? Existují v současnosti možnosti a nástroje, jak by církev mohla svou komunikaci zlepšit, aby se přiblížila třeba mladým? Co by se církev měla a naopak neměla snažit komunikovat? Je vůbec vhodné a žádoucí přemýšlet v církvi o strategii komunikace?

Hosté: Josef Greš, Jan Hanák, Barbora Scherf

Moderuje: Anežka Hesová

zobrazit podrobnosti