Barbora Scherf
vystudovala filozofii a strategickou komunikaci FSV UK. Ve své magisterské práci se věnovala Využití behaviorální ekonomie pro komunikaci české katolické církve k nevěřícím. Pracovala v tiskových odděleních řady firem a institucí, jejím hlavním zájmem je komunikace aktivit Arcibiskupství pražského, vede tým připravující Arcipodcast a Instagram. Je autorkou dvou románů (první vydaný v Euromedii, 2021, druhý vyjde příští rok).
Související akce
5. 12.
19:30
barokní refektář (vstup Jalovcová 2)
barokní refektář (vstup Jalovcová 2)
Důvěra veřejnosti v církevní instituce v Česku je nízká. Jaký je mediální obraz římskokatolické církve a jak ovlivňuje míru ne/důvěry vůči ní? Existují v současnosti možnosti a nástroje, jak by církev mohla svou komunikaci zlepšit, aby se přiblížila třeba mladým? Co by se církev měla a naopak neměla snažit komunikovat? Je vůbec vhodné a žádoucí přemýšlet v církvi o strategii komunikace?
Hosté: Josef Greš, Jan Hanák, Barbora Scherf
Moderuje: Anežka Hesová
zobrazit podrobnosti